Verzendopties
We bieden verschillende verzendopties aan om aan uw behoeften te voldoen, waaronder standaard-, express- en internationale verzending. De beschikbare opties kunnen variëren afhankelijk van uw locatie.
Verwerkingstijd
Bestellingen worden doorgaans binnen 1-2 werkdagen verwerkt, met uitzondering van weekenden en feestdagen. Zodra uw bestelling is verwerkt, ontvangt u een verzendbevestiging met trackinginformatie.
Verzendtarieven
Verzendkosten worden berekend op basis van het gewicht van uw bestelling en de geselecteerde verzendmethode. U kunt de geschatte verzendkosten bekijken tijdens het afrekenen voordat u uw bestelling plaatst.
Levertijd
De geschatte levertijd is afhankelijk van uw locatie en de geselecteerde verzendmethode. In de meeste gevallen kunnen binnenlandse bestellingen binnen 3-5 werkdagen worden bezorgd. Internationale verzending kan langer duren, afhankelijk van de bestemming.
Volgen van uw bestelling
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een trackingnummer waarmee u de voortgang van uw levering kunt volgen. Als u vragen heeft over de status van uw bestelling, neem dan gerust contact met ons op.
Retourbeleid voor Notifort Videodeurbellen
Retourvoorwaarden
We accepteren retourzendingen binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling. Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het product ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen. Het product moet ook worden geretourneerd in de originele verpakking.
Retourprocedure
Neem vooraf contact met ons op om een retourzending aan te vragen. Zorg ervoor dat u uw bestelnummer vermeldt en de reden voor de retourzending opgeeft. We zullen u voorzien van instructies voor het retourneren van het product.
Terugbetalingen
Zodra we uw geretourneerde product hebben ontvangen en geïnspecteerd, zullen we u op de hoogte stellen van de ontvangst. Als het geretourneerde product aan onze retourvoorwaarden voldoet, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt het bedrag binnen enkele dagen op uw oorspronkelijke betaalmethode teruggestort.
Retourkosten
Klanten zijn verantwoordelijk voor de retourzending, behalve in gevallen van defecte of verkeerd verzonden producten. Verzendkosten worden niet terugbetaald, tenzij anders vermeld.
Defecte of verkeerd verzonden producten
Als u een defect product heeft ontvangen of als er een fout is gemaakt in uw bestelling, neem dan onmiddellijk contact met ons op. We zullen ons best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen door een vervanging te sturen of een terugbetaling te verwerken, inclusief eventuele retourkosten.
Dit beleid is bedoeld om uw winkelervaring bij Notifort zo soepel en transparant mogelijk te maken. Als u nog vragen heeft of meer informatie nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u te helpen.